Brezskrbni z nami.

Videm 18m, 1262 Dol pri Ljubljani
info@sleekdesign.si
00 386 40 500 205

MAEL
DIGITAL DESIGN
/Uncategorized /Zakaj najeti tekstopisca?

Zakaj najeti tekstopisca?

Zakaj najeti tekstopisca – to je vprašanje, s katerim se sreča zelo veliko podjetnikov. Morda ste že kdaj slišali (pa naj bo to ob kavi z najboljšim prijateljem ali prijateljico, na coachingu, ali pa ste morda ta nasvet prebrali na blogu), da je tudi v vašem podjetju nujno najeti tekstopisca, vendar ne veste, zakaj ga pravzaprav potrebujete. Če ste se v opisu našli, vam predlagam, da si postavite preprosto vprašanje: kakšno vrednost ima spletna stran brez dobre vsebine? Takoj lahko vidimo, da je vsebina izjemnega pomena – tako na spletnih straneh, socialnih omrežjih kot tudi v e-knjigah. Bralca – in s tem verjetno potencialno stranko – bomo pritegnili le z dobro vsebino, kvalitetnim slikovnim materialom ter zanimivimi video vsebinami. Poleg kvalitetne vsebine, ki jo bo tekstopisec zagotovil, ima najem tekstopisca še veliko drugih prednosti, ki jih na prvi pogled morda niti ne opazimo.

“Čas je denar”

Verjetno ste tudi vi že slišali za ta, kar precej razširjen rek. In ta rek drži kot pribit, zato bi ga morali upoštevati tudi pri vodenju podjetja. Vi se do potankosti spoznate na vaše podjetje in na vodenje posla. Nekoliko manj pa se spoznate na pisanje besedil, ki jih potrebujete za objavo v tem ali v onem mediju. Če to delo prepustite tekstopiscu, ki je izurjen v pisanju besedil, kot jih potrebujete, boste lahko ves svoj čas namenili razvoju podjetja. Imeli boste čas za iskanje novih poslovnih priložnosti in za razvoj idej, za katere morda sedaj nisem imeli časa. Medtem pa bo tekstopisec poskrbel za prav takšna besedila, kot jih potrebujete.

Če se le da, ubijmo dve muho na en mah

Tekstopisci dan danes navadno niso več izurjeni “le” v pisanju besedil, pač pa se jih večina spozna tudi na SEO (ali nekoliko daljše Search engine optimization). Gre za optimizacijo vsebin, ki so objavljene na spletu. Pravzaprav gre za način pisanja, pri katerem s pomočjo ključnih besed poskrbimo, da želen iskalnik besedilo prepozna in nas uvrsti kar se da visoko med zadetki iskanja. Ker sami verjetno nimamo izkušenj niti s pisanjem, kaj šele s SEO, bo tekstopisec ubil dve muhi na en mah – spisal bo besedilo, ki ga potrebujemo, to besedilo bo želen iskalnik prepoznal in ga uvrstil visoko med zadetke, kar nam bo prineslo več potencialnih strank, ki jih bo zanimala naša storitev ali produkt.

“Dobre ideje nimajo starosti, imajo le prihodnost.”

Cilj besedila je najverjetneje pritegniti potencialno stranko ter jo spremeniti v dejansko. Zato potrebujemo besedilo, ki bralca ne bo le pritegnilo, pač pa ga bo le-ta prebral do konca, o njem nekaj časa tudi razmišljal, ter nas zaradi prebranega ponovno obiskal. Tekstopisec bo s privlačnim načinom izražanja in inovativnimi idejami sestavil besedilo, ki bo vaše potencialne stranke prevzelo, jih pritegnilo in jih obdržalo. Dober tekstopisec bo znal ujeti bralčeve misli, ga z zanimivimi podrobnostmi in koristnimi informacijami pripeljati skozi vso besedilo ter mu na koncu postreči z informacijami, o katerih bo bralec še nekaj časa razmišljal. 

Post a Comment